Header Ads

'Lofake! Kalau Betul Perli Memang Busuk Hati Dia' - Peminat Mula Menyampah Dengan Neelofa Yang Sindir Fazura?




Sedang hangat diperkatakan di Twitter ketika ini adalah berkenaan satu pendedahan yang dibuat oleh seorang peminat yang tidak berpuas hati dengan tindakan Neelofa yang didakwa menyindir tidak bertempat.

Pengguna Twitter @FizzZoule memuatnaik sebuah video menunjukkan Neelofa sedang bersiap untuk penggambaran iklan beliau di Taiwan. Namun dialog yang dilontarkan Neelofa dalam video tersebut seakan memerli video yang dirakamkan Fazura lebih awal.

Perkara itu seperti diiyakan sendiri oleh tindakan make-up artist (MUA) Neelofa yang mengatakan kenyataan sinis Neelofa itu sebagai ‘kejam’.

Bukanlah untuk berpihak kepada sesiapa tetapi kita sendiri tidak tahu apa sebenarnya tujuan Neelofa itu, mungkin tuduhan tersebut dilihat agak keras ditujukan buat Neelofa.

Lagipun, apa yang diperkatakan individu tersebut hanyalah andaian semata-mata, mana tahu dia bercakap mengenai perkara lain? ‘free-free’ sahaja dapat dosa.

Apa-apapun, Kita lihat, pihak Fazura tidak memberikan apa-apa respon mengenai perkara ini, makanya netizen pun boleh lah bertenang ya.










Sumber : Twitter.

FACEBOOK KIM SKIN


No comments

Powered by Blogger.