Header Ads

Ozlynn Begang DiTuduh Buli Laki Buat Kerja Rumah.




Sesiapa yang mengikut akaun 'Jozlynnhanania' di Instagram pasti tahu bahawa pemilik kepada akaun ini yang merupakan pasangan suami isteri Ozlynn dan Johan sering berkongsi momen-momen indah bersama keluaraga di Instagram mereka ini.

Baru-baru ini,Ozlynn ada berkongsi video yang merakamkan suaminya sedang mencuci pakaian di dalam bilik air sambil menyanyi.

Namun,sebagai seorang suami juga,Johan merupakan seorang suami yang sangat bertanggungjawab dan sering dilihat membantu isterinya dalam membuat kerja-kerja rumah.

Dalam masa yang sama,Ozlynn juga turut berkata..Hidup berkeluarga harus bantu membantu sesama sendiri dan tidak hanya meletakkan kerja rumah sebagai tanggungjawab seorang isteri sahaja.

"Lagi tinggi lagu tu, lg kuat la dia berus baju tu.. nampak x betapa dia bahagia buat kerja umah.. so korg toksah la buat andaian sendiri yg aku buli laki.. mmg dr zaman xde mesin basuh smp skrg mesin pengering pon ada kat umah.. "

"baju putih mmg kami berus guna tgn.. lebih puas sb bersih.. dan xde istilah menyusahkan diri sb dh jadi rutin.. malas? Bkn ktorg.. keje umah buat sama2.. even anak2 pon buat sama.. baru seronok.. ni kdg kerja umah dh mcm jd tanggungjwp 100% kaum ibu.. sb kaum adam ckp dia penat carik duit.. "

"ehhh abes yg kita dok meneran, bertarung nyawa utk lahirkan zuriat dorg?? Sume sb adat.. org pompuan kene buat sume keje umah.. sok anak ko berderet, dh x sempat jaga diri, laki x sempat ko nak hidang makan.. dah laki ckp ko dh x mcm dulu.. dan laki pon cuci mata kat tmpt lain.. acaner tuh???"

"So yg terbaik biar sesama rasa nikmat berumahtangga susah senang, penat lelah sesama.. baru la kita hargai pasangan kita.. pengorbanan suami & isteri.. buat kaum adam.. ada rezeki lebih jgn kedekut ngan isteri tau.. lg byk yg di curah, disedekahkan makin bertambah rezeki yg tidak disangka2 .. haaaa kaum isteri bila suami layan baik tu malam belanja laaaaaaaa🤣 xkan tu pon aku nak ajar lagikkk p/s: JGN LUPA DGRKAN @era.je setiap isnin hingga jumaat 6-10am #johara"

Dalam kenyataan tersebut,Ozlynn juga meminta supaya jangan ada spekulasi daripada netizen yang berkata dia membuli suaminya kerana menurutnya,mereka lebih memilih untuk memberus baju putih sendiri daripada guna mesin basuh.

Rata-rata bersetuju dengan pendapat Ozlynn ini dan dihujani dengan pelbagai komen-komen positif dari netizen.


Lagi tinggi lagu tu, lg kuat la dia berus baju tu.. nampak x betapa dia bahagia buat kerja umah.. so korg toksah la buat andaian sendiri yg aku buli laki.. mmg dr zaman xde mesin basuh smp skrg mesin pengering pon ada kat umah.. baju putih mmg kami berus guna tgn.. lebih puas sb bersih.. dan xde istilah menyusahkan diri sb dh jadi rutin.. malas? Bkn ktorg.. keje umah buat sama2.. even anak2 pon buat sama.. baru seronok.. ni kdg kerja umah dh mcm jd tanggungjwp 100% kaum ibu.. sb kaum adam ckp dia penat carik duit.. ehhh abes yg kita dok meneran, bertarung nyawa utk lahirkan zuriat dorg?? Sume sb adat.. org pompuan kene buat sume keje umah.. sok anak ko berderet, dh x sempat jaga diri, laki x sempat ko nak hidang makan.. dah laki ckp ko dh x mcm dulu.. dan laki pon cuci mata kat tmpt lain.. acaner tuh??? So yg terbaik biar sesama rasa nikmat berumahtangga susah senang, penat lelah sesama.. baru la kita hargai pasangan kita.. pengorbanan suami & isteri.. buat kaum adam.. ada rezeki lebih jgn kedekut ngan isteri tau.. lg byk yg di curah, disedekahkan makin bertambah rezeki yg tidak disangka2 .. haaaa kaum isteri bila suami layan baik tu malam belanja laaaaaaaa🤣 xkan tu pon aku nak ajar lagikkk p/s: JGN LUPA DGRKAN @era.je setiap isnin hingga jumaat 6-10am #johara
A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on 


Sumber : Instagram Jozlynnhanania

FACEBOOK KIM SKIN


No comments

Powered by Blogger.