Header Ads

5 Sebab Wanita Yang Keras Kepala Dan Degil Calon Isteri Terbaik.




Lihat saja pasangan sensasi Fattah Amin dan Fazura. Umum mengetahui, Fazura seorang wanita yang sangat degil. Tetapi apa yang ada pada Fazura sehingga Fattah memilih untuk mengahwininya?

Bila bab memilih pasangan, kebanyakan lelaki inginkan wanita yang memiliki sifat lemah-lembut, sopan santun dan paling penting yang mendengar kata.

Tapi, bagaimana pula dengan wanita yang keras kepala dan degil? Tiada mana-mana lelaki ke yang sukakan wanita jenis ini? Ramai lelaki tidak tahu, sebenarnya wanita jenis keras kepala adalah calon isteri paling terbaik. Nak tahu sebab apa?

1. Dia tahu apa yang diinginkan
Wanita jenis keras kepala ni selalunya tahu apa yang dia inginkan dan tidak pernah risau dengan segala apa yang dihadapinya. Jadi, jika dia mencintai seseorang, apa pun terjadi, dia tetap setia mempertahankan cintanya.

2. Bijak menguasai emosi
Wanita keras kepala ini tahu bila masa yang sesuai untuk marah dan akan memperjuangkan sesuatu hingga semuanya selesai. Tidak seperti wanita lemah-lembut yang tidak menentu emosinya.

3. Wanita keras kepala sangat prihatin
Mesti ramai yang terkejut. Wanita keras kepala dia tidak mempedulikan tentang dirinya. Apa yang penting adalah orang di sekelilignya.

4. Mereka lain dari yang lain
Selalunya wanita jenis lemah-lembut inginkan sesuatu yang romantik je. Berbeza dengan wanita keras kepala, mereka sukakan sesuatu lain dari yang lain. Barulah hubungan cinta lebih menarik.

5. Mereka percayakan diri
Wanita jenis ini sentiasa percaya dan yaking dengan diri sendiri. Bagi mereka, tiada siapa yang dapat mengubah apa yang dia inginkan. Apa yang bagusnya, dia tidak akan teragak-agak dalam membuat keputusan.


FACEBOOK KIM SKIN


No comments

Powered by Blogger.