Header Ads

"Saya Bukan Putih Macam Mat Salleh" - Ini Penjelasan Siti Sarah Setelah Dikecam Netizen Berkulit Gelap.



Kini ramai meragui kecerahan berganda penyanyi itu apabila gambar yang dimuat naik menampakkan dirinya berkulit gelap seperti dulu.Perubahan fizikal yang agak ketara pada Siti Sarah memang tidak diragui lagi.

“Assalamualaikum secara jujurnya saya tidak menyangka gambar hadiah birthday ibu Shuib menjadi perhatian. Ramai yang kutuk, kata sebenarnya Sarah hitam tapi edit gambar. Ya, saya mengaku ambil gambar di tempat bercahaya, mana ada orang ambil gambar bertentangan dengan cahaya”

Rata-rata ramai meninggalkan komen mengenai kulit Sarah yang bertentangan dengan gambar wajah yang dimuat naik di media sosial. Dalam penjelasan panjang lebar itu, Sarah turut mengaitkan suaminya yang buta warna- kami tidak pasti apa kaitannya.


“Sejujurnya saya sangat sedih bukan sebab orang kata saya , tapi mungkin ramai yang tak tahu Shuib BUTA WARNA. Dia pun tak tahu warna apa yang di post ig dia, banyak warna yang dia tak nampak. Lagipun mak Shuib tu putih melepak tu pun nampak macam sunburn"

“Secara jujurnya, saya memang tak putih macam ORANG PUTIH, tapi kalau nak dibandingkan dengan saya yang DULU memang saya lebih cerah sekarang. Sebab saya memang ambil produk, saya pakai LOTION, SABUN dan PIL untul kulit lebih cerah,” jelasnya lebar panjang di Instagram.


Mungkin pencahayaan gambar yang diambil mereka tidak bagus, maklumlah di parking kereta.Jadi tidak hairanlah mengapa Sarah nampak sedikit gelap.

Sumber : Media Hiburan.

FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Powered by Blogger.