Header Ads

"Nak Hidup Normal, 'Single' Macam Ni Sunyi!" - Wanita Ini Cari Jodoh Melalui Twitter Jadi Viral




Jodoh setiap insan terletak di tangan tuhan. Tiada siapa tahu siapakah jodoh mereka. Namun setiap orang pasti ada impian bertemu dengan pasangan idaman masing-masing. 

Terbaru, viral di media sosial seorang gadis dengan beraninya memuat naik gambar berserta satu status sedang mencari jodoh kerana ingin menamatkan zaman bujangnya!

Menerusi kicauan di laman Twitternya dia menulis sedang mencari teman lelaki tidak kisah dari negara mana pun. Dia turut memberitahu dirinya masih bujang dan mencari jodoh sekiranya ada. 


"Sedang mencari kekasih dari seluruh dunia. Saya berusia 32 tahun dan masih belum berpunya. Tak tahulah di mana 'jodoh' saya berada sekarang atau 'orang tu' memang tak ada.

"Saya mahu kehidupan normal seperti orang lain, sunyilah hidup solo begini!" tulisnya.


Gadis tersebut yang kini mencecah 32 tahun dia inginkan kehidupan yang normal dan merasakan menjadi seorang wanita yang masih bujang membuatnya rasa kesunyian. 

Tweet itu telah dikongsikan pada malam semalam dan sehingga kini mendapat pelbagai respon daripada netizen. Ada juga yang berbunyi seperti hendak mengusik wanita berkenaan selain mendoakan supaya wanita tersebut cepat bertemu jodohnya.


Ada juga netizen mempertikaikan usia wanita berkenaan kerana raut wajahnya kelihatan lebih muda dari usia. Ada yang meneka dia dalam lingkungan usia awal 20-an, namun hingga kini wanita tersebut tidak memberikan sebarang respon terhadap mana-mana tweet lelaki yang ingin berkenalan dengannya. - www.kakishare.tv



No comments

Powered by Blogger.