Header Ads

"Kita Bukan Lelaki Hidup Dalam Zaman 80an" - Ini Pesanan Penting Buat Insan Bergelar Lelaki




Lelaki dilihat sebagai insan yang gagah dan perkasa. Dan ketika sudah menjadi suami pula mahu dilayan sebagai 'raja'. 

Tetapi mungkin itu dahulu. Zaman sudah berubah, jadi lelaki mungkin lebih mencabar. Pesanan dari seorang netizen Redzuan Abd Manaf ini mungkin berguna untuk setiap lelaki-lelaki di luar sana. 


Pesan Seorang Lelaki

Guys

Jadi jantan zaman la ni tak payah malu nak masuk dapur masak sendiri. Kita bukan lelaki yang hidup di zaman 80an semua duk harap kat bini. 

Nak makan cari bini. Nak air panggil bini. Nak cedok nasi pun sibuk suruh bini. Apa tangan xde nak senduk sendiri. Ni orang panggil laki mintak kaki. Kang bagi sekali baru nya reti. 

Sekarang ni kita orang lelaki kena pandai berdikari. Baru la bini sayang dan kita pun tak dibuli. Kalau gaduh takde la kebulur perut tu hihihi. Depa (perempuan/isteri) pun penat keluar rumah pi kerja cari rezeki. Mana yang ada anak sibuk nak layan anak lagi. 

Yang ada laki faham-faham sendiri. Tu yang kadang-kadang bini kita saling tak tumpah macam mak lampir mati laki. Tak terurus dan hilang seri. Kikiki!!!

Apa salahnya hangpa (orang lelaki) tolong sesekali. Itu pun dah cukup buat bini/isteri hangpa semua rasa dihargai. Even paksu tak kahwin lagi, trust me takde saper yang tak suka dapat laki/suami yang memahami ni. Pandai bodek, malam ni jugak depa ajak buat anak lagi. Kikiki!!! - www.kakishare.tv

FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Powered by Blogger.