Header Ads

Joy Revfa Dikritik Segelintir Netizen Kerana Konsep Produk 'Fairytale Tahyul Dan Fantasi'




Menerusi media sosial pastinya akan ada segelintir yang kurang puas hati apa yang kita lakukan.Terutama sekali dalam gologan orang yang popular.Kadang-kadang dalam hidup ini memang ada sahaja yang kita lakukan akan dikritik oleh orang sekeliling.

Terbaru menerusi akaun Instagram milik pegasas kosmetik terkenal,Joy Revfa,dia ada meluahkan isi hatinya yang tidak kisah dengan kata-kata sindiran daripada segelintir netizen tentang produk kecantikanya.

"Saya tak kisah pun orang nk kata produk saya berkonsepkan ala2 Fairytale ni adalah Tahyul & Fantasi sgt. Terkadang ada yg konon2 tergelak bila melihat packaging produk MERVE ala2 remaja/budak2. Yg tergelak sindir tu, ada bantu atau memberi sumbangan sesama wanita ke..? 🧐 Gelak lah dik non puas2 yer.." 

"Yg penting, produk yg saya hasilkan sejak tahun 2015 lg ni dah banyak memberi manfaat pd ramai wanita-wanita di luar sana malah membantu pendapatan mereka setiap bulan.. Tapi kena hati2 packging produk saya ni selalu nya ibu ibu akan menghadapi situasi dimana akan berebut dgn anak2 dara dorg kat rumah, sbb anak2 pompuan pun terpikat jugak.. jadi kena lah beli lebih.. "

Malahan,Ada segelintir pengikutnya yang mempertahankan konsep fairytale ini.Hasil usaha sendiri bukan pada atas bantuan dari orang lain jadi tidak perlu kisah dengan apa yang orang hendak katakan kepada kita.


Sumber : Instagram Joy Revfa.

FACEBOOK KIM SKIN


No comments

Powered by Blogger.