Header Ads

Isi Borang Dulu, Fasha Sandha Tidak Sabar Memiliki Suami.




Pelakon Fasha Sandha telah membuat satu surat terbuka yang mengandungi segala pesanan telah dimuat naik dalam Instagram oleh Fasha Sandha istimewa untuk bakal suaminya.

Namun,Dalam surat tersebut, sungguhpun dia tidak tahu dimanakah bakal suaminya tetapi dia tetap gembira dan tidak sabar untuk menemuinya.Dia juga berharap pertemuan pertama mereka adalah sesuatu yang menakjubkan.

Bagaimanapun,Fasha juga menasihati pada bakal suaminya tentang baik buruk sikapnya apabila sudah hidup bersama suatu hari nanti supaya dia bersedia dan memahami dari awal.




Apa yang paling penting sekali,walau apa pun yang berlaku jangan sesekali meninggalkannya.Dia berpesan agar sentiasa bersabar dengan kerenahnya.Dalam mellalui ranjau kehidupan,Fasha meminta bakal suaminya itu untuk menyayanginya dengan lebih lagi walau berada dalam keadaan sukar.




Fasha juga tidak akan berputus asa menghadapi apa jua keadaan dan akan sentiasa menjadi teman baiknya.Oleh itu,dengarkan segala rahsia dan perkara yang berkaitan soal hidupnya dan pasti akan merasa kebahagiaan pada masa akan datang.

Sudah lama juga Fasha berseorangan setelah dia berjaya melalui detik sukar dalam hidupnya suatu ketika dahulu.Dia juga menjadi kuat dan tabah demi kedua-dua anaknya,Rayfal dan Jemyma.

Moga bakal suami Fasha merupakan seseorang yang bertanggungjawab dan sentiasa menerima dia seadanya bersama anak-anak kesayangannya.



FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Powered by Blogger.