Header Ads

Dihalau Peniaga Buah Di Lumut,Zarina Zainuddin Kongsi Kesedihan.




Zarina Zainuddin bukan sahaja terkenal dengan bakat lakonan,serta cekalannya membesarkan dua orang anak autism.Malah dia juga dikenali sebagai seorang peniaga pulut kuning yang berjaya.

Namun,Pulut kuningnya sering mendapat sambutan dan laku keras.Zarina agak aktif menjual masakannya itu kepada orang ramai.

Seperti yang kita tahu sebelum ini Zarina sering menjual pulut kuningnya di Bangsar.Namunbaru-baru ini Zarina ada menjual pulut tersebut di Dataran Lumut.

Apa yang menyedihkan,melalui Instagram Zarina memberitahu dirinya telah dihalau oleh perniaga di sana.Menurutnya,dia hanya duduk di satu sudut bersama anaknya Azil seketika sementara menunggu pelangannya.Sementara adiknya pergi parking kereta.Namun tiba-tiba ada seorang perniaga buah-buahan datang kearahnya dan menengking-nekingnya depan orang ramai.

Tambahan pulak,individu terbabit turut menghalau pelanggannya dan membuat kecoh di situ.Zarina juga memberitahu sebenarnya dia berniat untuk membeli rambutan di kedai individu berkenaan kerana tahu rakanya Umie Aida cukup suka dengan buah tersebut.Namun niatnya terbatal.


Bagaimanapun Zarina tetap berfikiran positi dan berharap agar individu terbabit membersihkan hatinya.Walaubagaimanapun,salah seorang wakil dari komuniti Seri Manjung FOC telah tampil kehadapan dan meminta maaf segala apa yang terjadi.
 

-www.kakishare.tv

FACEBOOK HERBAL RIMBA



No comments

Powered by Blogger.