Header Ads

Bergetar Tulang Rusuk, 10 Pramugari Jelita Air Asia Buat Netizen Cair



Sebuah situs web TallyPress merilis 10 pramugari Air Asia Malaysia paling cantik menurut survei yang telah mereka lakukan.

Semuanya memang cantik-cantik. Anda pasti jatuh cinta.. Berikut ini orang-orangnya:

1. Winky Loke.
Winky bukan saja tampak cantik apabila mengenakan seragam AirAsia, dia juga tetap cantik apabila berpakaian kasual. Kami percaya ia mampu meluluhkan hati banyak pria. Wanita ini gemar membagikan hal-hal menarik dalam bentuk foto dalam perjalanannya.


2. Rebecca Ray.

Banyak yang memberitahu hati mereka berhenti berdegup saat melihat foto Rebecca. Tak dipungkiri Rebecca seorang wanita yang cantik jelita dan juga fotogenik. Gadis berasal ddari Melaka ini tak hanya cantik namun juga ramah.


3. Queenie Loke.

Queenie seorang pramugari yang tampak s*ksi apabila mengenakan seragam AirAsia. Bukan saja menarik di mata, gadis ini sangat sederhana orangnya dan juga nampak menarik apabila berpakaian kasual.

4. Gin Fen Toh

Gadis cakep ini berasal dari Alor Setar yang kini menetap di Kuala Lumpur.

5. Eulise Lai

Setuju tidak kalau dikatakan Eulise nampak elegan dan fabulous? Dia memang cantik dan pasti ramai penumpang yang tidak akan memejamkan mata apabila memandang wajahnya.

6. Guinevere Yap

Wanita yang berasal dari Pulau Pinang ini nampak comel dan padan dengan karekter bintang Scorpio. Matanya yang nampak kuyu itu mampu membuat lelaki menurut apa saja kemauannya.

7. Fish Pang

Crew AirAsia X, bukan saja nampak sweet, tetapi menawan. Wajahnya ada sedikit mirip Lisa Surihani.

8. Stephanie Foong.

Keluarganya berasal dari Hong Kong, tetapi Stephanie dilahirkan di Malaysia. Beliau mempunyai bakat dalam bidang fotografi.

9. Joey Ng.

Bukan saja fotogenik, ia juga nampak cantik dan sweet. Mata besarnya yang menawan itu telah mampu mencairkan hati banyak lelaki.

10. Mariati Binti Mohd Fikri Gurdip

Gadis berdarah campuran melayu dan punjabi ini memang cantik. Mungkin anda sudah pernah melihatnya sebelum ini terutamanya dalam annual report AirAsia.


FACEBOOK HERBAL RIMBA





No comments

Powered by Blogger.