Header Ads

'Beliau Sakit Hati Dengan Saya' - Ini Penjelasan Nur Sajat Kaitan Isu Jantina.




Semalam, viral video perbualan seorang lelaki di Facebook yang membuat aduan kepada Dato’ Seri Jamil Khir mengenai isu jantina Sajat. Perbualan itu menarik perhatian netizen yang rata-ratanya menyokong tindakan lelaki itu.

Terbaru, Sajat memberi respon atas pertuduhan yang dibuat lelaki itu. Menurutnya, lelaki itu sering menghantar mesej di Instagram namum tidak dilayan. Adakah kerana ini lelaki ini berdendam?


Maaf,pagi ini saya banyak dapat call and msg dari sahabat saya,mak ayah saya,dan rakan2 business saya.. di sini saya nak menyatakan,saya tak kenal siapa SIR AZRI dan saya tak tahu dia ini siapa..tetapi saya perasan dia rajin komen2 pic saya kat ig.. tapi dalam FB,dia kutuk2 saya...saya tak faham apa masalah mamat ini.. dia ada menjemput saya pergi ke PEMBUKAAN GYM BELIAU... tetapi satu patah perkataan pun saya tak membalas... saya tak faham lah orang melayu ini yang bername sir azri.. encik,saya tahu apa yang awak cuba buat ini...sebab nya berunsulkan sakit hati.. segala komen awak kat ig saya,tak pernah saya nak membalas.. malah awak jemput saya pergi pembukaan gym awak pun,saya tak comment apa apa.. ADAKAH CARA AWAK NAK VIRAL KAN SAYA INI ,bersifat kan dendam??? Dan boleh saya tahu apa yang awak berdendam dengan saya?? Adakah kita berniaga perniagaan yang sama?atau awak tak boleh tengok orang melayu berjaya??Di sebab kan saya tak melayan segala komen2 awak,awak terus nak hina saya dan mengata pasal saya,dan sesuka hati nak fitnah saya itu dan ini encik azri!!!...saya masih ada lagi mak ayah.. jangan sesuka hati nak ambil tindakan dan mencuba nak mencari publish murahan, kerana saya tahu niat Awak sebenar nya nak kan orang tahu yang awak ada buka GYM !!!Yes!!! Cara Awak memang kotor yer ENCIK AZRI!!! Negara kita ada undang2..saya dah ulaskan hal ini pada pihak berwajib.. saya pun ada membuat tindakan..kerana perkara ini awak yang memulakan dahulu..saya tak kenal awak,dan awak tak kenal saya.. for me Awak ini nak kan perhatian!!! Perhatian business baru awak (pembukaan GYM 21/1/2018...bagus betul target awak..takpe lah encik azri..saya harap tindakan yang encik cuba buat itu,adalah satu tindakan DENDAM PERASAAN..kerana saya tak melayan komen awak..(kena rejected) tq.....apa apa pun...good morning ☀️🌞☀️


Tengok ini.. rajin betul dia dm saya.. tapi sedikit pun tak balas.. hantar macam macam kat saya,tapi tak pernah saya tengok..ini baru saya check,memang beliau pernah DM saya...motif!!!tolong jelaskan!!!!
Di sebabkan saya tak layan beliau, saya di hina,di caci,di fitnah. Di buat aduan kerana beliau sakit hati dengan saya... terbukti dia ini saiko orang nya..nak berniaga buat lah cara baik.. bukan viralkan orang yang awak sendiri tak kenal untuk kaut keuntungan perniagaan pembukaan gym baru awak.. saya bangga kalau ada anak melayu berjaya dan mendiri kan perniagaan nya tersendiri..tapi bukan cara macam ini untuk mempopularity perniagaan awak... so behave en azri... saya harap awak tak ulangi perkara yang sama.. cukup2 lah nak kena kan orang... tq...
#terkilandengancarakotormacamini




Sumber : Instagram Nursajat.

FACEBOOK HERBAL RIMBA



No comments

Powered by Blogger.