Header Ads

Maya Karin Dituduh Netizen Masak Babi.




Baru-baru ini selebriti ini Maya Karin telah memuat naik satu gambar.Gara-gara memuat naik gambar masakan mentah tersebut,ramai yang mempersoalkan malah menuduh sesuatu yang melampau pada pelakon cantik Maya Karin.

Namun,perkongsian yang telah di muat naik beberapa hari yang lepas telah membuatkan segelintir pengikutnya bebalah sesama sendiri diruangan komen.Semua ini bermula apbila ada segelintir netizen yang tanpa rasa sebersalah menuduh pelakon tersebut telah memasak makanan yang haram dimakan oleh umat Islam iaitu babi.



Setelah sekian lamanya bagi menjawab segala pertanyaan netizen,Maya telah mengesahkan gambar tersebut sebenarnya adalah angsa dan bukannya babi.


Bagaimanapun ada juga segelintir netizen yang marah dan rasa tuduhan tersebut tidak patut dilemparkan kerana seperti yang semua sedia maklum Maya merupakan orang Islam.

Oleh itu, enggan memanjangkan cerita tersebut. Maya tidak memperdulikan kata-kata negative yang menghujani ruangan komenya dan meneruskan aktiviti hariannya seperti biasa.


Sumber : Instagram Maya Karin.

FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Powered by Blogger.