Header Ads

Kau Ambil Gambar Je? - Chef Wan Tak Puas Hati Dengan Rakyat Malaysia.



Baru-baru ini satu negara digemparkan dengan kes pembunuhan,tikam dan gilis yang berlaku di Johor Bahru.Kejam dan tidak berperikemanusiaan,membunuh secara terbuka di tempat awam dan disaksikan ramai orang.

Mengulas mengenai kejadian terbabit adalah Chef Wan yang turut meluahkan kekecewaannya.Menurut,mangsa kejadian tersebut sepatutnya dibantu dan bukanlah merakam video sahaja tanpa melakukan sesuatu.

"Sakit hati tengok video yang diviralkan pagi ini a man murdered cold blooded! "What is far more sad and pathetic no one came to rescue this man as they all at the scene could have safe his life!'tulisny.


Tambahnya,rakyat Malaysia lebih sanggup mengambil gambar daripada menghulurkan bantuan.Statusnya itu mendapat reaksi dari para pengikut yang bersetuju dengan pandangan yang dilontarkan.

Walaubagaimanapun ada juga yang tidak bersetuju dengan Chef Wan dengan mengatakan kalau bantu,nyawa kita pula melayang nanti.Mereka kata lebih hindarkan diri dari bahaya kerana risiko untuk dicederakan juga tinggi kalau ikut masuk campur.




FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Powered by Blogger.