Header Ads

"Dah Puas Kena Henjut?" Mampus Kau Kali Ini" - Video Pasangan Suami Isteri Orang Tak Serik Kena Tangkap Khalwat Jadi Viral




Video seorang lelaki bersama beberapa anggota polis yang menyerbu dan menangkap pasangan kekasih yang sedang asyik berkhalwat sebuah bilik hotel di Cyberjaya. 

Video tersebut di muat naik oleh seorang lelaki bernama Mohd Kareem kerana maruahnya telah tercalar dan menyangkal dakwaan kononnya selama ini dia hanya mereka cerita. 

Video berdurasi 50 saat itu, memaparkan pasangan kekasih yang ditangkap berkhalwat. Pada mulanya, seorang lelaki berbaju putih membuat pintu bilik hotel tersebut dan kemudian menuju ke bilik air dan seorang wanita yang dikenalinya bersembunyi di bilik air. 



"Awak ini kenapa check in dengan lelaki??" soal perakam sambil menempeleng kepala wanita berkenaan. 

"Mana ada," balas wanita itu. 

"Ini N***  (mereka check in) satu bilik," kata perakam. 

"Kau buat apa sini? Hari itu dah kena tangkap, degil! Kau buat apa kat sini? Mampus kau kali ini," katanya sambil memukul lelaki terbabit sebelum meminta pasangan berkenaan mengikutnya pergi ke balai. 



Sebelum ini pasangan tersebut yang juga penjawat awam dan mempunyai suami dan isteri pernah ditangkap khalwat pada September 2016 dan kali kedua di sebuah hotel di Cyberjaya pada jam 3 pagi. 

Menurut Mohd Kareem lagi pasangan tersebut masih tidak serik dan masih meneruskan kegiatan mereka. Beliau juga berharap ianya dapat membersihkan nama dan maruah dirinya yang telah tercalar. - www.kakishare.tv

FACEBOOK HERBAL RIMBA


No comments

Powered by Blogger.